x Zpět ke zboží
Novinky

Výměna zboží

Poškozené zboží po doručení dopravcem

Dorazilo zboží a po rozbalení jste zjistili, že je poškozeno? Postupujte podle níže uvedených pokynů:

- Napište nám na email info@elektra-dvorak.cz
- Ideálně odpovězte na email, který už od nás máte. Například potvrzení přijetí objednávky.

Do emailu prosíme o zaslání těchto fotek, abychom mohli dokončit reklamaci u dopravce:

1) foto balíku s nápisem "KŘEHKÉ" a etiketou
2) foto poškozeného dílu
3) foto obalového materiálu (noviny, bublinková fólie, karton)
4) foto jak byl díl zabalen v krabici

Po obdržení fotek Vám zašleme díl nový (pokud není skladem, tak ho pro Vás objednáme a budeme Vás informovat o termínu dodání).
Do doby než se uzavře reklamace, prosím ponechte veškeré obalové materiály i díl a NIC NEVYHAZUJTE!

Obratem se s Vámi spojíme a domluvíme další postup.

Potřebujete nám předtím ještě něco sdělit?

- Neváhejte nám napsat na email info@elektra-dvorak.cz
- Můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 602 138 375 (po-pá 8:00-11:00 13:00-15:00)

Chcete vědět více informací?

Podívejte se na naše kompletní obchodní podmínky zde

 |  Kontakt  |  Obchodní podmínky  |  Poptávka zboží  |  Repase pracích van praček  | 

 |  Odstoupení od kupní smlouvy  |  Výměna zboží  |  Reklamace zboží  |  Poškozené zboží po rozbalení  | 

Elektra-dvorak.cz  |  K Lesu 49, 500 09 Hradec Králové  |  IČ: 73607037  |  DIČ: CZ8402033057

Email: info@elektra-dvorak.cz  |  Telefonní číslo: +420 602 138 375

* orientační cena v EURech viz OP
Platební brána Comgate Platební karty VISA Platební karty MAESTRO Platební karty MASTERCARD APPLE PAY