Vážení zákazníci, 28. - 29. 9. 2023 máme ZAVŘENO.
x Zpět ke zboží
Novinky

Reklamace zboží

Reklamace zboží pro koncové zákazníky

V případě, že chcete reklamovat zboží, postupujte podle níže uvedených pokynů:

1) Zboží Vám právě dorazilo a po rozbalení jste zjistili, že je poškozeno?

Postupujte dle pokynů pro řešení reklamace po doručení zde

2) Zboží dorazilo v pořádku, ale po rozbalení jste zjistili, že se jedná o jiné zboží?

- Napište nám na email info@elektra-dvorak.cz
- Ideálně odpovězte na email, který už od nás máte. Například potvrzení přijetí objednávky.
- Krátce nám napište, co se stalo a přiložte fotku zboží, které bylo v zásilce.
- Obratem se s Vámi spojíme a domluvíme další postup.

3) Zboží již používáte a stala se na něm závada?

- Poškozené zboží vložte do zásilky, dobře ho zabalte.
- Do zásilky přiložte vyplněný formulář, který je níže ke stažení.
- Zásilku pošlete na níže uvedenou adresu.

Formulář pro reklamaci zboží

Formulář ke stažení zde

Adresa pro doručení zboží k reklamaci:

Elektra Dvořák, S. K. Neumanna 589, 500 02 Hradec Králové

Potřebujete nám předtím ještě něco sdělit?

- Neváhejte nám napsat na email info@elektra-dvorak.cz
- Můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 602 138 375 (po-pá 8:00-11:00 13:00-15:00)

Chcete vědět více informací?

Podívejte se na naše kompletní obchodní podmínky zde

 |  Kontakt  |  Obchodní podmínky  |  Poptávka zboží  |  Repase pracích van praček  | 

 |  Odstoupení od kupní smlouvy  |  Výměna zboží  |  Reklamace zboží  |  Poškozené zboží po rozbalení  | 

Elektra-dvorak.cz  |  K Lesu 49, 500 09 Hradec Králové  |  IČ: 73607037  |  DIČ: CZ8402033057

Email: info@elektra-dvorak.cz  |  Telefonní číslo: +420 602 138 375

* orientační cena v EURech viz OP
Platební brána Comgate Platební karty VISA Platební karty MAESTRO Platební karty MASTERCARD APPLE PAY